خانه / وبگردی / آیا متاهل ها شادتر هستند؟
فرق متاهل و مجرد

آیا متاهل ها شادتر هستند؟

همانطور که می دانید رابطه ای مستقیم بین رضایت از زندگی و شاد بودن وجود دارد و بر خی ها ازدواج و تاهل را عاملی برای رضایت در زندگی می دانند.

بر اساس گزارش از دانشگاه می شیگان   افراد متاهل شاد تر هستند است.
مطالعات نشان می دهد که در حالی که افراد بعد از ازدواج به صورت وا ضح و مبرهنی شاد تر و با تغییرات روحی واضحی دیده نمی شوند و شادی آنها با دوران قبل از ازواج تفاوتی نشان نمی دهد اما تاثیرات مثبت در نتایج و عملکردها این را به وضوح نمایان می کند که شادی نوعی دیگر از خود را بروز میدهد.
اطلاعات نشان می دهد که افراد متاهل شاد تر هستند به این دلیل که ازدواج از کاهش علائم شادی که به دلیل افزایش سن رخ می دهد جلوگیری می کند.
ما افراد را با توجه به مسائلی که باعث شادی آنها می شود دسته بندی کرده ایم برخی خانواده را رکن اصلی دانسته اند و برخی دیگر شغل و مادیات و …
جالب است بدانید زمانی که ۲ دسته افراد را با امکانات برابر اما یک گروه مجرد و تنها و گروه دیگر متاهل مورد مطالعه قرار داده ایم و بعد از نظر سنجی های متداول بین ۴۶۰ نفر به این رسیدیم که افراد متاهل شاد تر هستند.
باید در زمینه شاد بودن در زندگی متاهلی نکاتی را مورد نظر داشت که با وجود سختی هایی عواقب و نتایجی عالی به دنبال خواهد داشت که برخی از آنها همایت کردن و همایت شدن از طرف زوجین است چرا که افراد با همایت همسرشان با اعتماد به نفس بالاتری به کار خود ادامه می دهند.
مساله دیگر احترام متقابل است که از بسیاری اختلافات جلوگیری می کند.
بهتر است بدانید ” عشق زیبا ترین چیزی است که عاشق برای معشوق خود آرزو می کند ” پس اگر بهترین ها را برای همسرتان آرزو کنید بهشتی برای خود و خانوده تان خواهید داشت.
منبع : اختصاصی نمناک

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme