خانه / مشاوره ازدواج / رابطه قبل از ازدواج / رابطه به قصد ازواج / جاهای حساس بدنم رو دیده و لمس کرده!
دوستی اینترنتی

جاهای حساس بدنم رو دیده و لمس کرده!

سوال:

سلام.من دختر مذهبی بودم بعد از دوران کارشناسی با یکی از همکلاسیهام که خیلی قبولش داشتم و اونم اعتقاداتش مثل من بود از طریق زنگ و اس و…ارتباط برقرار کردم به قصد ازدواج.الان نزدیک ۷ماهه با هم هستیم.خانواده اون کاملا مطلع هستند و با من مشکلی ندارند اما خانواده من بدلیل روستایی بودن و… اون رو نپذیرفتن..ولی من میگفتم اشکال نداره صبر میکنیم تا راضی بشن و..ولی الان سر یه سری بحثا که پیش اومد و اصلش هم تقصیر خودم شده احتراممون از بین رفته و دیگه پیشش عزتی ندارم واحساس میکنم رابطمون عاقبتی نداره و جدا بشیم بهتره.ینی اون هم با این قضیه موافقه

اما مشکلی که هست اینکه متاسفانه من عکسهام رو در اختیار ایشون قرار دادم البته از این بابت میدونم آدمی نیست که بخواد فردا آبرومو ببره ولی…ضمنا از طریق وب بدن من رو دیده!!متاسفانه چون احساس میکردم مال اونم این کارو کردم!!میدونم چقدر کارم………دو بار آخری هم که حضوری هم رو دیدیم جاهای حساس بدنم رو دیده و لمس کرده!!من هم همین طور..حالا با این اوضاع موندم چجوری میتونم با کس دیگه ای ازدواج کنم!خیانت بزرگی به اون طرف هست!و چیکار باید بکنم..به خاطر این و این که این مرد اولین عشقم تو زندگی بوده و …دوست دارم با همین مرد باشم..لطفا کمکم کنید..ممنون

پاسخ:

سلام

عشق به تنهایی برای ازدواج کافی نیست و اگه پشتوانه عقلی نداشته باشه بعد از مدتی اون عشق هم دووم نمیاره و از بین میره. لذا اگه شما عقلا به این نتیجه رسیدی که ایشون مورد مناسبی برای شما نیست بهتره قید از این ازدواج رو بزنی.

در مورد اشتباهاتی هم مرتکب شدی تنها راهش اینه که توبه کنه و از خدا بخوای شما رو ببخشه. با این کار دیگه خیانتی هم نسبت به همسر آینده شما نیست چون شما به اشتباهت پی بردی و سعی داری جبرانش کنی. اونی که برای همسر آینده شما مهمه هم همینه یعنی اولا شما توبه کرده باشی و ثانیا وقتی با شما ازدواج کرد بهش خیانت نکنی. البته هیچ ضرورتی برای گفتن این موارد به همسر آیندت وجود نداره و نباید بگی.

در مورد عکس هایی هم که دستش داری اگه فرد معتقدیه میتونی ازش بخوای همه عکس ها رو پاک کنه؛ حتی اگه فکر میکنی قسم دادن تاثیر داره قسمش بده که پاک کنه. البته طوری بهش بگو که فکر  نکنه بهش بی اعتمادی چون ممکنه اون رو تحریک کنی که عکس ها رو نگه داره بلکه بهش بگو این کار ما اشتباه بوده و مرتکب گناه شدیم و برای جبران این اشتباه باید آثار اون رو هم از بین ببریم.

پیروز و سربلند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme