خانه / مشاوره ازدواج / دوران عقد / میزان رابطه جنسی در دوران عقد / رابطه جنسی در دوران عقد خوبه یا بد؟
رابطه جنسی دوران عقد

رابطه جنسی در دوران عقد خوبه یا بد؟

سوال

سلام

مشکلی دارم که نمی‌توانم حلش کنم. من ۶ماه است عقد کردم با همسرم به صورت محدود رابطه بدنی داریم. سوال اولم: ازجاهای مختلف شنیدم وقتی یک مرد از لحاظ جنسی ارضا می‌شود تمایلش برای شروع زندگی کم می‌شود. این درست است؟ ما نامزد هستیم اما هنوز تاریخ مراسم عقد و عروسی مشخص نکردیم چون دایی و عموی نامزدم به تازگی فوت کردند. سوال دومم این است اگر بخواهم مانع از ارتباط بدنی شوم از چه راههایی استفاده کنم که باعث تیرگی روابطم با نامزدم نشود؟

جواب

سلام

در مورد اینکه سوال کردی آیا اگر مرد از نظر جنسی ارضا شود تمایلش به تشکیل زندگی کم می‌شود؟ عرض می‌کنم این احتمال در صورتی هست که زن و شوهر در دوران عقد همیشه در کنار هم باشند و بتوانند بدون هیچ محدودیتی رابطه کامل جنسی را به هر مقدار که می‌خواهند با هم داشته باشند که در این صورت ممکن است مرد با خودش فکر کند وقتی همیشه کنار همسرش هست و هر مقدار رابطه کامل هم که نیاز دارد می‌تواند با همسرش داشته باشد در نتیجه دلیلی ندارد که به سمت عروسی برود.

اما اگر رابطه زن و شوهر کامل نباشد یعنی آمیزش کامل نداشته باشند یا اینکه اگر هم رابطه کامل دارند تعدادش محدود باشد یا اینکه همیشه کنار هم نباشند که نیاز عاطفیشان برطرف شود در این صورت رابطه داشتن نه تنها شوق مرد را به عروسی کم نمی‌کند بلکه زیاد هم می‌کند بخاطر اینکه رابطه با همسر علاقه‌اش را به او زیاد می‌کند و دوست دارد بیشتر در کنارش باشد و با او رابطه برقرار کند اما وقتی بخاطر دوران عقد نمی‌تواند، سعی می‌کند هرچه زودتر عروسی کند تا این خوشی و لذتی را که گاهی دارد همیشه داشته باشد یعنی به بهره مندهی عاطفی و جنسی همیشگی برسد.

ولی اگر برعکس باشد یعنی در دوران عقد محدودیت ارتباط وجود داشته باشد و مرد از این وضع ناراضی باشد ممکن است بعد مدتی، این رابطه محدود و تکراری سبب شود که از زنش سرد شود و محبتش به او کم شود و نه تنها به سمت عروسی نرود بلکه احساس کند که در انتخابش اشتباه کرده و به سمت جدایی برود.

نتیجه اینکه اگر ارتباط شما با همسر از نظر زمانی محدوده و رابطه کامل جنسی هم ندارید اگر سعی کنی که در زمانهای محدودی که کنار هم هستید رابطه جنسی خوب و لذت بخشی با همسرت داشته باشی و او را از این جهت راضی کنی این مساله نه تنها تمایلش را به عروسی کم نمی‌کند بلکه برای اینکه لذت این زمان محدود را همیشگی کند سریعتر به سمت عروسی خواهد رفت.

 

موفق باشید

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme