خانه / آموزش مهارت های زندگی / همسران / روابط جنسی / مراحل انجام یک رابطه ی جنسی صحیح
رابطه جنسی

مراحل انجام یک رابطه ی جنسی صحیح

همان طور که انسان وقتی گرسنه می شود به سراغ غذا می رود و یا زمانی که تشنه می شود آب او را سیراب می کند، زمان هایی می رسد که نیاز عاطفی پیدا کرده که با برقراری رابطه جنسی نیاز خود را مرتفع خواهد نمود.

مراحل آموزش جنسی
حوزه ی آموزش جنسی شامل دانش ها، نگرش ها و مهارت یا رفتارها می باشد. البته باید اشاره کنم که همه ی پدیده های زندگی شامل این سه بعد می شود. به عنوان مثال رانندگی کردن را تصور کنید، اگر بدانیم که ماشین چیست و قواعد رانندگی چه آموزش هایی می دهد و در کنار این دو، گرایش به رانندگی هم داشته باشیم راننده ی  موفقی خواهیم بود.
دانش به معنای اطلاعات اولیه در حوزه ی آموزش مهارت جنسی است، نگرش بیانگر طرز دید و جایگاه و اهمیتی که این موضوع در زندگی دارد و مهارت به رفتار و کسب انواع راه ها برای بهتر اجرا کردن مهارت اشاره می کند.
زنان در مهارت جنسی بیشتر به نگرش ها بها می دهند و مردان در زمینه ی مهارت با مشکل مواجه هستند. به طور کلی ادعا می کنیم که هر چه میزان نگرش ها در ازدواج سالم تر باشد، ازدواج موفق تر خواهد بود.

جایگاه ارتباط جنسی در بین زوجین
اگر بگوییم که جایگاه اول را ندارد، حتما جایگاه دوم را خواهد داشت. بسیاری از خانم ها معتقدند که شوهرانشان آن ها را فقط برای ارتباط جنسی می خواهند اما تحقیقات نشان داده که آقایان چون مهارت برقراری ارتباط کلامی را ندارند و به قول امروزی ها در عشقولانه ضعیف عمل می کنند، این ذهنیت به اشتباه در بین خانم ها جا افتاده است.
در چنین شرایطی زنان باید بدانند که مردان از نظر مهارت کلامی ضعیف تر هستند و با ارتباط جنسی به دنبال آن هستند که خلا عدم برقراری ارتباط کلامی را پر کنند و خود را به همسرانشان نزدیک کنند.
بد نیست اشاره کنم که ارتباط جنسی موضوعی است چند بعدی که شامل موضوعات عاطفی، معنوی، اجتماعی، فرهنگی و شناختی است و معقوله ای است که در تمام ابعاد انسان اثر می گذارد.

با خواسته های یکدیگر درست آشنا شوید
برای برقراری یک ارتباط صحیح زوجین باید نیازهای همدیگر را درست بشناسند؛ بسیاری از خانم ها دوست دارند پیش از برقراری ارتباط با هم ارتباط عاطفی برقرار کنند، حرف بزنند و چایی بخورند اما اگر همسران این دسته خانم ها این مسائل را ندانند بالطبع مشکلات زیادی برایشان پیش خواهد آمد.
زمانی تفریح و سرگرمی به معنای امروز وجود نداشت، وسیله ی نقلیه آنچنانی هم در اختیار مردم نبود و زن و شوهر بیشتر وقتشان را در خانه و با هم می گذراندند و این باعث می شد که ارتباط جنسی زیادتر و بالطبع زاد و ولد هم بیشتر شود، اما امروزه نوع و دفعات برقرای ارتباط ها تغییر پیدا کرده و اگر قرار باشد ارتباط سالمی برقرار شود باید به دور از هرگونه دغدغه و چالش باشد چراکه یک ارتباط صحیح پایان بخش یک رابطه ی روانی بین دو نفر است و به آن به عنوان راهی برای فرار از یک یا چند قسمت از جنبه های زندگی که از آن لذت نمی بریم نگاه می شود، اینجاست که جایگاه این مهارت نمود می یابد. 

فرکانس روابط جنسی باید مناسب باشد

تحقیقات نشان داده که میزان روابط جنسی در هفته از صفر تا ۲۹ بار در هفته در نوسان است و به طور متوسط افرادی که در رده ی سنی بین ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند در طول هفته ۲ تا ۳ بار ارتباط برقرار می کنند و کسانی که در رده ی سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال هستند در طول هفته ۱ تا ۲ بار تمایل به برقراری ارتباط دارند.

آقایان خود را تخلیه کنید تا سکته نکنید
همان طور که اشاره شد چون آقایان نسبت به خانم ها از مهارت کلامی کمتر استفاده می کنند راه تخلیه خود را محدود می کنند و چون حالت های استرس زا برای خود به وجود می آورند شاهد آمار بالای سکته در بین آقایان هستیم. به عنوان یک راه حل پیشنهاد می کنم که آقایان با برقراری ارتباط صحیح جنسی خود را از زیر بار استرس ها رها کنند چراکه این یک روش مناسب برای تخلیه آنان خواهد بود.   

مراحل انجام یک رابطه ی جنسی صحیح
۱- مکالمه یا مذاکره ۲- معاشقه ۳- مغاذله ۴- ملامسه ۵- ملاعبه ۶- مجامعه 
اگر خواهان این هستید که ارتباط درستی برقرار کنید باید تمام مراحل بالا به درستی و یکی یکی انجام شود و اگر یکی از مراحل بالا انجام نشود در لذت این ارتباط اختلال ایجاد خواهد کرد. و اگر به طور دقیق تر اشاره کنم با انجام صحیح و به نوبت مراحل بالا آقایان دچار انزال زود رس نمی شوند و همچنین خانم ها هم کمتر آسیب می بینند

حرف آخر:
۱۰، ۱۵ سال پیش اگر به خانمی گفته می شد که در ارتباط جنسی فعال شوید، بدشان می آمد و آقایان از این مثال بسیار گله داشتند؛ اما امروزه دیدگاه خانم ها عوض شده و آنان نیز به بروز رفتار جنسی تمایل نشان می دهند که نکته ی بسیار حایز اهمیتی در اجرای صحیح یک ارتباط جنسی می باشد.

منبع: راسخون

همان طور که انسان وقتی گرسنه می شود به سراغ غذا می رود و یا زمانی که تشنه می شود آب او را سیراب می کند، زمان هایی می رسد که نیاز عاطفی پیدا کرده که با برقراری رابطه جنسی نیاز خود را مرتفع خواهد نمود. مراحل آموزش جنسیحوزه ی آموزش جنسی شامل دانش ها، نگرش ها و مهارت یا رفتارها می باشد. البته باید اشاره کنم که همه ی پدیده های زندگی شامل این سه بعد می شود. به عنوان مثال رانندگی کردن را تصور کنید، اگر بدانیم که ماشین چیست و قواعد رانندگی چه آموزش هایی می دهد…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.21 ( 6 رای)
0

۴ دیدگاه

  1. خیلی عالی بود ولی مشکل زوجین اینه که هیچوقت فکرمنمیکننددر برقراری رابطۀ جنسی مشکل دارند وهمیشه یکطرف ناراضی است…

    • مدیر سایت

      سلام
      منون
      در چنین مواردی باید زوجین خواسته های خودشون رو با روش های مختلف به طرف منتقل کنند تا مشکلات به حد اقل برسه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme