خانه / مشاوره ازدواج / خواستگاری / گفتن نقاط منفی / داشتن سابقه نامزدی / همه میگن دیگه کسی به خواستگاریم نمیاد
تنهایی و نداشتن خواستگار

همه میگن دیگه کسی به خواستگاریم نمیاد

سوال:

سلام

من دختری ۲۳ ساله هستم ۲ماه با پسرخالم نامزد بودم باهم تفاهم نداشتیم و جداشدیم همه میگن دیگه کسی به خواستگاریم نمی اید چون قبلا نامزد کردم. با پسری رابطه نداشتم و ندارم. میخوام بدونم پسرها واقعا دیگه طرف دختری مثل من نمیان یعنی دیگه امیدی نداشته باشم؟ پسرها ازچه دختری خوششون میاید؟؟خیلی احساس تنهایی میکنم. تا اخر عمر تنهایی؟ نمیتونم تحمل کنم باید چیکارکنم لطفا کمکم کنید

جواب:

سلام

اگر فقط نامزد بودید و عقد نشده اید مشکل چندانی ندارید و به راحتی می تونید ازدواج کنید و لازم هم نیست که این موضوع رو به خواستگار بگید که احیانا حساسیت پیدا کنه البته اگرم بعدا بفهمه بازم برای خیلیا مهم نیست چون اولا: در نامزدی رابطه خاصی نیست که طرف احساس کنه دختری او از بین رفته و ثانیا: به هم خوردن نامزدی عیب دختر محسوب نمی شه که طرف بخواد به این علت به هم بزنه چون اصلا نامزدی برای اینه که طرفین همو بشناسند که اگر به درد هم نمی خورن از هم جدا بشن پس طبیعیه که بعضی از نامزدیها به هم بخوره.

پس اگر نامزدی بدون عقد بوده اصلا در موردش چیزی نگید و اگر طرف بعدا فهمید بهش بگید: نیاز نبوده چیزی بگم چون اصلا نامزدی برای شناخت بیشتره و اگر به هم بخوره طبیعیه و اگر به هم خورد عیبی برای دختر نیست پس این عیب من نبوده که بهت بگم

اما اگر عقد شده بودید و طلاق گرفتید کار شما یه خورده مشکل می شه چون در این صورت ازدواج کرده محسوب می شید و اکثر جوونا نمی خوان همسرشون قبلا ازدواج کرده باشه البته نه به خاطر اینکه دختر ازدواج کرده معیوب باشه، بلکه بخاطر اینکه در مملکت ما به درست یا غلط ازدواج نکرده بودن یک مزیت محسوب می شه و به همین خاطر کسی که سابقه ازدواج داره این مزیت رو نداره و لذا خواستگار کمتری داره.

در این صورت به جای نا امیدی باید تلاش کنید که زمینه اومدن خواستگار فراهم بشه و در این جهت می تونید از مطالب قسمت همسریابی دختران استفاده کنید.

موفق باشید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme