خانه / مشاوره ازدواج / نیازهای جنسی / اثرات گناهان جنسی بعد ازدواج / از عوارض خود ارضایی‌هایی که کردم میترسم
عوارض خودارضایی

از عوارض خود ارضایی‌هایی که کردم میترسم

سوال:

سلام جوانی هستم۲۲ ساله از ۷-۸ سالگی مرتکب عمل زشت خودارضایی می شدم و گاهی به چند مرتبه در روز می رسید گاها برای ترک اقدام می کردم ولی بعداز مدتی دوباره شروع می کردم خوشبختانه الان ۶ماه هس دیگه کنار گذاشتم شاید دیگه قلب امام زمان را کمتر برنجونم و مقدمات ازدواجم هم فراهم شده وان شاالله شش ماه دیگه عقد میکنم ولی از دوتا چیز ترس دارم اول اینکه دوباره برم دنبال این عمل زشت وبحث بعد هم اینکه از عوارضش می ترسم واینکه نکنه سیستم جنسیم دچار اختلال شده باشه ؟ نکنه بچه دار نشم؟ یا اصلا گاهی به ذهنم خطور می کنه نکنه خداوند مجازات این عمل زشتم رو این جوری بده!لطفا راهنماییم کنید آیا مراجعه به پزشک هم لازمه ؟خیلی میترسم تو زندگی زناشوییم به مشکل بخورماجرتون با آقا امام زمان عج تشکر

راستی اگر دکتر لازمه چه دکتری؟

سوال:

سلام

ازدواج بخش عمده ای از مشکل شما رو حل میکنه که دوباره دنبال این عمل نری اما با این حال اگه شما از طریق غیر همسرت مثل فیلم و عکس و … تحریک بشی باز هم ممکنه سراغ این کار بری لذا به هیچ وجه نباید اسباب تحریک شما از غیر همسرت فراهم بشه. از دیدن فیلم و عکس و داستان و … گرفته تا نگاه کردن به زنان و دختران نامحرم.

در مورد عوارض این کار خب به هر حال شما مدت زیادی مرتکب این کار شدی و نمیشه گفت هیچ تاثیری روی شما نذاشته. توبه کردن عوارض اخروی این کار رو خنثی میکنه البته اگه توبه واقعی باشه اما عوارض دنیای اون ممکنه بمونه. با این حال ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است چون اگه الان کلا کنار بذاری مسلما عوارض اون خیلی کمتر از زمانی خواهد بود که شما به این کار همچنان ادامه بدی. برای همین اولا برای بیشتر نشدن این عوارض به هیچ وجه نباید سراغش بری ثانیا بعد از اینکه ازدواج کردی اون موقع اگه مشکلی از لحاظ جنسی داشتی میتونی با مراجعه به پزشک مراحل درمان رو طی کنی. بیشترین مشکلات جنسی که توسط خودارضایی به وجود میاد یکی زودانزالیه و یکی کندی و کمبود اسپرم که البته به شرایط دیگه هم بستگی داره. پزشک مرتبط با مسائل جنسی هم پزشک اورولوژی یا همون مجاری ادراریه که میتونی در صورت بودن مشکلی بعد از ازدواج بهش مراجعه کنی.

اگه به مواردی برخوردی که شک داشتی مشکله یا همه افراد اینطورن، میتونی در همین بخش مطرح کنی تا کارشناسان سایت شما رو راهنمایی کنن.

پیروز و سربلند

۲ دیدگاه

    1. سلام. لطفاً تا آخر بخوانید متشکرم من از نوجوانی دارم خودارضایی می‌کنم. حتی ۴سال هست ازدواج کردم. ولی هنوز نتونستم خودارضایی را ترک کنم. هرشب باید انجام بدم وگرنه نمیتونم بخوابم و عصبی میشم و افسرده. اول به روانشناس بعد روانپزشک. رژیم غذایی و تمرین ها را انجام دادم. هر دارویی که بهم داده شده نتونستم تحمل کنم. یعنی وقت خواب راحت می‌خوابم و حتی ۹تا ده ساعت ولی عوارض دارو هر روز در بدنم هست. در روز احساس میکنم شب نخوابیدم و همش خمیازه میکشم. و مخصوصا عصبی میشم چه بسا افسردگی شدید
    2. پس این فکر را میکنم که خودارضایی کنم تا خوابم ببره بهتره.
    3. چون اگر سر کار چورت بزنم اخراج میشم.
    4. خودارضایی کنم هم همش عذاب وجدان دارم.
    5. چون میترسم زمانی تصمیم به پدر شدن بگیرم نشه چی.
    6. لطفاً لطفاً کمکم کنید. آدرس یه پزشک خوب یا راه حل درست بدید.
    7. ممنون میشم. و سپاس
  1. سلام

    من جوانی ۱۸ ساله که حدود۴ ساله خودارضایی میکنم این بیماری رو ترک کردم ولی از عوارضش خیلی می ترسم مغزم به شدت ضعیف شده .کند ذهن شدم.حواس پرتی دارم این عوارض رو میخوام در کمترین مدت زمانی برطرف کنم.

    نیازه به دکتر مراجعه کنم؟.اگر نیازه به کدوم دکتر

     

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme