خانه / آخرین سوالات کابران / چطور بفهمم دکتر داروسازم به من علاقه داره؟

چطور بفهمم دکتر داروسازم به من علاقه داره؟

سلام عرض ادب وقتتون بخیرخیلی ممنونم که این امکان رو ایجاد کردین تا بتونم سوال بپرسم و از راهنمایی ارزشمندتون بهره من دشوم

بنده دانشجوی ارشد هستم تاالان باهیچ پسری ارتباط نداشتم ولی از دکتر داروساز که خرید میکنم به مدت ۴ماهه تقریبادرطی این مدت حدود ۱۱بار ایشون رو ملاقات کردم طی این مدت ارتباطشون با من صمیمی شد و سلام واحوال پرسی گرم میکنن و حین صحبت مدام لبخند جذاب میزنن و در ملاقات اخر در مورد موضوع پایانامم راهنمایی گرفتم و ایشون هم سن و رشته تحصیلم پرسیدن.

ممکنه که به من علاقه مند باشن بخوان نشون بدن؟ چطور بفهمم قصدشون جدیه؟ تعداد ملاقات هارو افزایش بدم؟ بنده هم احساس میکنم بهش علاقه مندشدم میتونه نشونه خوبی باشه؟ دوست ندارم براساس قضاوت پیش برم

میشه بفرماییدچیکارکنم اگرقصدشون ازدواجه چه رفتاری نشون بدم که بیان کنن میشه خواهش کنم راهنمایی بفرمایید

۱ دیدگاه

  1. کارشناس ازدواج و خانواده

    با سلام و احترام

    لطفا به این نکات توجه کنید:

    ۱- صرف ایجاد علاقه چه از طرف شما و چه از طرف ایشون برای یک پیوند و ازدواج موفق کافی نیست. برای همین خیلی مواظب باشین که قبل از تصمیم عاقلانه، تصمیم عاشقانه نگیرین. اگر احساس می کنین بهشون علاقه مند شدین باید فاصله رو حفظ کنین و نزارین این اتفاق بیفته چون اگه علاقه ایجاد بشه و بعد به هر دلیل به این نتیجه برسین که به درد هم نمی خورین یا اصلا ایشون قصد ازدواج نداشته باشد، دچار آسیب روحی جدی خواهید شد.

    ۲- معمولا اگه کسی قصد ازدواج داشته باشه، دنبال ارزیابی شما خواهد بود و در اسرع وقت این موضوع رو با شما در میون میزاره. تعداد جلساتی که شما همدیگه رو دیدین کم نبوده و به نظر می رسه ضرورتی برای زیاد کردن این دیدارها وجود نداشته باشه. سنگین و رنگین بودن و رعایت حدود اخلاقی و عرفی و … نتیجه بهتری نسبت به پذیرش ارتباط های طولانی مدت و صمیمی خواهد داشت. تشخیص زمان مناسب با شماست ولی باید این نکته رو به ایشون منتقل کنید که اهل دوستی های خارج از عرف نیستید. با این نکته، ایشون تصمیم خودش رو خواهد گرفت. اگه واقعا به دنبال ازدواج و تشکیل زندگی باشه عقب نشینی نمی کنه و قصدش رو به شما خواهد گفت.

    ۳- اگر شرایط به گونه ای پیش رفت که ایشون گفت قصد ازدواج داره، مواظب باشید غیرواقعی نباشه. تو پست های قبلی در این خصوص به طول مفصل توضیح دادیم که چطور متوجه این مسئله بشیم که می تونید مطالعه کنید. به طور کلی باید عرض کنم که ارتباط طولانی مدت، بدون اطلاع خانواده، همراه با درخواست های غیرمنطقی و غیرشرعی و … نشانه های خوبی نخواهد بود و عاقبت مثبتی نداره.

    پیروز و سربلند باشید-پاسخگوی سایت مای مشاور

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme