خانه / مشاوره ازدواج / همسریابی / سایتها و مراکز همسریابی / سایت‌های همسریابی و بیان عیوب
همسریابی رایگان

سایت‌های همسریابی و بیان عیوب

سوال

سلام

مشکل من در این مورد است که آیا باید عیبهایی مثل جای سوختگی و جراحت را موقع خواستگاری مطرح کرد؟ اگر بله در چه مرحله‌ای و به چه صورت گفته شود و نشان هم داده شود یا نه؟ البته در صورتی که با وجود این عیب‌ها مشکل جسمی نداشته باشیم و فقط از نظر ظاهر باشد. همچنین با توجه به اینکه من سنم زیاد شده و۳۲ سالم است و فرصت ازدواجم هم کم است، سوال دیگری که دارم اینکه آیا استفاده از سایتهای همسریابی برای ازدواج موجب خواری و خفت دختر نمی‌شود و پسرهایی که به این سایتها مراجعه می‌کنند عجیب نیستند؟ چون دست پسرها برای ازدواج باز است و انتخاب کننده اند و پسری که نتوانسته کسی را انتخاب کند و به این سایتها رو کرده مشکل دار و بی عرضه نیست؟ با تشکر فراوان

جواب

سلام

اگر سوختگی و جراحت شما زیاد نیست شاید گفتش اصلا لازم نباشد بخاطر اینکه از این موارد برای بسیاری مردم پیش می اید و در خواستگاری هم از آن حرفی نمی‌زنند لذا اگر طرف حرفی زد می‌توانی بگویی: چیز مهمی نبود که من بگویم چون بالاخره در طول زندگی از این حوادث برای همه ممکن است پیش بیاید و کسی هم جاهای حادثه دیده و جراحی شده بدنش را به طرفش نشان نمی‌دهد.

البته اگر این این سوختگی به حدی هست که هرکس ببیند می‌گوید غیر عادی است و باید می‌گفتی در این صورت برای اینکه بعدا مشکلی ایجاد نشود می‌توانی در مراحل اخر که طرف تو را کاملا پسندیده،  بگویی تا احتمال عقب نشینیش کم شود.

در مورد سایتهای همسریابی هم عرض می‌کنم که مراجعه به انها باعث خفت و خواری دختر نمی‌شود بخاطر اینکه معنی مراجعه به انجا این نیست که دختر عیبی داشته که تا بحال ازدواج نکرده بخاطر اینکه شاید  مورد مناسبش به خواستگاریش نیامده. لذا می‌خواهد بیشتر شناخته شود تا فرد مناسب به او مراجعه کند و طبیعی است که انسان حق دارد کاری کند که بیشتر شناخته بشود تا فرد مناسب او رو انتخاب کند.

در مورد اینکه می‌گویید: ایا پسرهایی که به این سایتها مراجعه می‌کنند عجیب نیستند؟ چون دست پسرها برای ازدواج باز است و انتخاب کننده اند و پسری که نتوانسته کسی را انتخاب کند و به این سایتها رو کرده مشکل دار و بی عرضه نیست؟

جواب این حرف این است که درست اسا که پسرها انتخاب کننده اند اما گاهی وقت‌ها در دور و بر خودشان کسی را پیدا نکرده اند یا اینکه شاید خانواده آنها نتوانستند مورد خوبی برایشان پیدا کنند یا اینکه سلیقه خانواده را قبول نداشته اند یا اینکه فکر می‌کنند با مراجعه به اینترنت دایره انتخابشان را وسیع می‌کنند و ممکن است بتوانند از طریق اینترنت مورد بهتری پیدا کنند به همین خاطر نباید پسرهای مراجعه کننده به سایت همسریابی را مشکل دار یا بی عرضه دانست.

البته بخاطر مجازی بودن محیط اینترنت امکان دارد بعضی پسرها به قصد سو استفاده به بهانه ازدواج وارد بشوند لذا دختر باید از این محیط فقط به اندازه اشنایی اولیه استفاده کند و اشنایی و ارتباط بیشتر را به خواستگاری موکول کند تا نکند دلش گیر بیفتد و طرف از او سو استفاده کند و بعد رهاش کند!!

موفق باشید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme